niedziela, 14 sierpnia 2022

Puchar Wójta Gminy Lisia Góra

W Lisiej Górze doszło do pojedynku pomiędzy: Orzeł Lisia Góra – Nowa Jastrząbka - Żukowice w ramach finału o Puchar Wójta Gminy Lisia Góra. Spora grupa kibiców była świadkiem raczej słabego meczu, w którym zawodnicy z Nowej Jastrząbki już w pierwszej połowie osiągnęli sporą przewagę, zdobywając ładnego gola. Względy rodzinne nie pozwoliły mi na zobaczenie drugiej odsłony, ale jak można było przewidzieć to Nowa Jastrząbka – Żukowice podniosła Puchar dla zwycięzcy. Gratulacje! Jak już wspomniałem to goście byli zespołem lepiej prezentującym się, piłkarsko naturalnie, ale to okres jeszcze wciąż wakacyjny i urlopowy, więc niektóre drużyny jeszcze nie występują w swoich optymalnych składach.  
 
Zresztą jak się dowiedziałem także i Pan Wójt przebywa na urlopie, więc nie mógł osobiście nagrodzić uczestników tego finału. Nie będę ukrywał, że liczyłem na większy opór ze strony gospodarzy a nawet o jakąś niespodziankę, ale nie tym razem. Sędziowanie. Słyszałem sporo negatywnych uwag głównie ze strony miejscowych zawodników i kibiców oczywiście, ale nie bardzo rozumiem z jakiego powodu. O mankamentach tego obiektu już wspominałem, ale to wciąż bardzo ładny obiekt, o który należy dbać i nie dopuścić do takiego stanu w jakim znajduje się sąsiedni obiekt w najpiękniejszej Wsi w Małopolsce. Będę jeszcze chciał go zobaczyć w nocnej scenerii, przy włączonym oświetleniu, co nadarzy się prawdopodobnie już w niedzielę przy okazji meczu o Puchar Polski na szczeblu PPN MZPN Tarnów. Raz jeszcze gratulacje dla drużyny KS Nowa Jastrząbka – Żukowice. 
 





























 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz