piątek, 24 kwietnia 2020

Rekonesans...


Robiłem dzisiaj za osobistego kierowcę mojej córki. Udaliśmy się w okolice Żabna. Miałem dwie godzinki wolnego, więc postanowiłem w tym czasie zobaczyć pobliskie boiska piłkarskie. Byłem ciekawy, czy w tym okresie przestoju boiska są zadbane i czy w ogóle cokolwiek się na nich dzieje. Uważam, że ten czas można było a nawet należy wykorzystać na wszelkiego rodzaju remonty a zwłaszcza zadbanie o murawy. Obejrzałem boiska w Łęgu Tarnowskim, Niedomicach, Odporyszowie, Żabnie, Śmignie, Łukowej oraz Lisiej Górze. Nasuwa się taka oto refleksja. Obiekty zespołów występujących w wyższych klasach rozgrywkowych prezentują się całkiem przyzwoicie. Murawy są zielone, koszone i tylko zawodników brak. Jak to wygląda w rzeczywistości można zobaczyć na załączonych fotkach.

Ja zachęcam do wykorzystania tego czasu na przeprowadzenie niezbędnych prac i lepsze zadbanie zwłaszcza o murawy. Można podreperować ogrodzenia, pomalować bramki, odświeżyć szatnie itd. To naprawdę nie kosztuje aż tak wiele. Trzeba tylko trochę chęci i dobrego gospodarza. Taki ciągle jeszcze jest w Śmignie. Gdy zajechałem na obiekt, właśnie koszenie zakończył Pan Edziu. Murawa prezentuje się dobrze a cały obiekt wręcz wyśmienicie. Panie Edwardzie! Wielki szacunek. Wydaje się, że obecnie priorytetem powinno być kopanie studni głębinowych. To na ten cel powinno się a raczej trzeba pozyskiwać środki finansowe. O zaletach takiej studni głębinowej na obiekcie piłkarskim nie trzeba się rozpisywać, zwłaszcza w obecnie już panującej suszy. Co będzie dalej? Strach pomyśleć. Kończąc. Gdy teraz zapuści się obiekty a zwłaszcza murawy to, gdy wznowimy rozgrywki, zawodnikom przyjdzie grać na przysłowiowych klepiskach. 

                                                                   Łęg Tarnowski


                                                    
                                                                      Niedomice



                                                                 Odporyszów



                                                                          Żabno



                                                                      Łukowa



                                                                      Śmigno




                                                                    Lisia Góra



2 komentarze:

  1. Zapraszamy do Skrzyszowa pracę cały czas trwają 💪

    OdpowiedzUsuń
  2. Z radością przyjmuję informację o trwających pracach na obiekcie. To bardzo ładny obiekt, który wymaga dokończenia. Na pewno tam zajrzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń