sobota, 7 grudnia 2019

Boisko ze sztuczną nawierzchnią


Szanowni Państwo. Boisko ze sztuczną nawierzchnią w Woli Rzędzińskiej znajduje się już w końcowej fazie wyposażania. Korzystając z faktu, że na mojego bloga zagląda wiele osób zainteresowanych wynajmem tego obiektu, dlatego pozwalam sobie na zamieszczanie krótkich informacji. Gdy dogramy wszystkie szczegóły, zainstalujemy Internet, być może nowy adres e-mail, wszystkie komunikaty będą umieszczane już pod nowym adresem lub na stronie Centrum Kultury UG Tarnów. Mój blog będzie z tego całkowicie wyłączony. Pozostało jeszcze zamontowanie na obiekcie regulaminu korzystania z boiska oraz wszelkiego rodzaju innych tablic informacyjno – opisowych. Opracowanie formy podpisywania umów, dogranie bardzo ważnego aspektu odśnieżania boiska. To dla nas wszystkich nowy temat i mamy świadomość, że w tym sezonie będziemy się tego uczyć. Postaramy się jednak sprostać Państwa oczekiwaniom.

Mam również nadzieję, że Państwo mają także świadomość, że w przypadku jakichś nadzwyczajnych wydarzeń (nawałnic) nie będziemy w stanie przygotować boiska do użytku. O wpuszczeniu na murawę jakiegokolwiek ciężkiego sprzętu nie może być mowy. Zaskoczony byłem, że śnieg na sztucznej murawie utrzymuje się dużo dłużej niż na trawie, ale gdy pomyślałem o tej grubej warstwie piasku, kamieni wszystko stało się prostsze. Dla mnie to wszystko jest nowym doświadczeniem, którego trzeba się będzie nauczyć. Na zdjęciu pierwszy śnieg tego sezonu przykrył murawę boiska warstwą białego puchu, oby na kolejnych zdjęciach była już tylko zielona. Z początkiem nowego roku ruszamy pełną parą. Mamy już wiele zgłoszeń a zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny bądź e -mail. Dziękuję i pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz