poniedziałek, 1 grudnia 2014

Polska jest Piękna - Szklarska Poręba


Jako, że nie samym sportem czy polityką człowiek żyje, korzystając z okazji, iż do Szklarskiej Poręby na Kursokonferencję Trenerów jechał mój przyjaciel udałem się na mały wypoczynek. Nie znałem tych stron, dlatego chętnie tam pojechałem. To piękne tereny, teraz to już wiem i zachęcam do odwiedzenia tamtych stron. Zwiedziłem czeski Harrachov, Szklarską Porębę. Zaliczyłem kolejny szczyt Szrenicę z przepięknymi widokami.



Uczestniczyłem krótko w Kursokonferencji Trenerów w której brało udział około 200 trenerów. Prelegentami byli trenerzy z Polski, Niemiec czy Anglii. W drodze powrotnej miałem okazję i przyjemność spotkać się z Prezesem, Trenerem oraz Kierownikiem Pogoni Lwów, gdzie umówiony wcześniej był zaprzyjaźniony z nimi trener Bogusław. Do spotkania doszło w Hotelu Śląsk w pięknym Wrocławiu. Koledzy, bo już tak mogę powiedzieć z Lwowa, jeżdżą po Polsce w poszukiwaniu sponsorów dla swojego klubu. Tak bardzo zasłużony klub także niestety boryka się z trudnościami finansowymi. Jestem jednak przekonany, że z tak otwartymi i prężnymi działaczami uda się im w końcu pozyskać jakiegoś strategicznego sponsora. Z całego serca im tego życzę. Chętnie się wraca do pracy po takim wyjeździe. Teraz już tylko podsumowanie rozgrywek, dopilnowanie spraw związanych z odbywającym się Kursem Trenerów UEFA-C i można będzie powoli zamykać bardzo udany dla naszego tarnowskiego Związku okres, dla mnie osobiście także. 













Z działaczami Pogoni Lwów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz